I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

TEMPLATE BLOGSPOT 2



Hari ni saya coret dan ceritakan tentang template plak, hehehe... u guys surely nak kan new blogger template, fresh template, new style template dan magazine templates saya kongsi untuk anda gunakan di dalam blog anda, supaya blog anda nampak lebih cool dan seperti blog-blog orang lain.

Template seperti blog saya ini mudah untuk anda dapati di web2 yang menyediakan template. Sebenarnya ada beribu dan mungkin puluh ribu template di internet ni. Sekarang ini ramai yang meminati template berstyle MAGAZINE.

Template berstyle magazine lebih cantik dan gaya templatenya lebih kepada blog dot com. Template blog saya ini pada asalnya hanya biasa sahaja, banyak perubahan sedikit demi sedikit saya buat pada template ini melaui TUTORIAL yang saya pelajari dari SINI. Barulah pada hari ini template ini menjadi seperti ini.

Jika anda berminat untuk mendapatkan template, anda boleh berkunjung ke blog iEn

dan banyak lagi blog / website lain yang menyediakan template untuk percuma dan berbayar untuk anda, cara mencari dengan mudah ialah dengan menggunakan google search. Taipkan sahaja blogger template, blogspot template, fresh template, dan sebagainya. Pasti jumpa template2 yang menarik sesuai untuk blog anda.. Wassalam..

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.