I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

BLOG INI TAK JADI DITUTUP


Alhamdulillah , lama jugak aku ambik masa untuk berfikir dan ini la jawapanya , blog ini tak jadi ditutup , tapi tema blog akan bertukar dari a journey to remember kepada blog informasi untuk semua ..

dan bermula pada hari ini , blog ini hanya akan berkongsi informasi untuk anda semua dan tidak akan ada lagi cerita peribadi mahupun kes emo'emo di dalam blog ini ..

segala informasi yang akan ada disini , semua itu hasil blog walking ke mana'mana blog atau website yang aku jejaki dengan izin tuan punya blog / website untuk aku copy-cat informasi yang terdapat dalam blog / website mereka ..

dengan izin Allah perjalanan blog ini akan di teruskan untuk ak berkongsi informasi kepada anda semua .. terima kasih kepada follower , silent reader , blog walking & whoever u are , kerana kehadiran anda memberi ku smangat untuk terus menjadi Khalifah Di Alam Maya ini ..

guys , you all should be welcome back to me, haha .. ^^




"Ya Allah , engkau permudahkanlah bagi ku setiap urusan hidup ku agar aku bisa hidup dengan tenang setelah aku memilih jalan ini sebagai pilihan hidupku amin" ..




Kredit: azmil

1 comments:

Anonymous said...

hello!!

tambah lagi info baru k

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.