I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

SELAMAT TINGGAL AJTR



Selamat tinggal AJTR , inilah ungkapan yang mampu aku ungkapkan di masa ini .. sedih .. memang cukup sedih .. hampir 4 tahun aku bertapak di AJTR ini dan finaly .. aku TERpaksa jugak pergi meninggalkan mu ..

Banyak cerita , derita , info , motivasi dan macam'macam lagi story aku ungkapkan disini since aku mula BERblog .. aku x da shoulder untuk cry dan AJTR ini la shoulder ku .. dan kini , ak lebih memilih untuk hidup sendiri lantaran dugaan yang terlalu berat untuk ku .. tiada lagi airmata yang ingin ku alirkan .. tiada lagi derita yang ingin ku ceritakan , tiada lagi suara yang ingin ku bahaskan .. dan ketahui la semua ini hanya luahan semata , sumpah tiada niat untuk mengeluh dengan takdir Tuhan ..

Berat hati mau tinggalkan dunia blogging ni , tapi aku TERpaksa demi kebahagiaan semua .. apa pun , wujudnya AJTR ini adalah ilham dari seorang kawan , kawan yang baik sangat dengan aku ..

Ok laa .. x mahu bersedih lagi , x mahu merintih lagi .. perjalanan aku dan AJTR berhenti sampai di sini sahaja .. dan selepas ini , x akan ada lagi suara hati yang merintih kepedihan disini ..

kepada semua follower blog , silent reader , unknown pengkomen , blog walking , otai-otai blogger (pengajar tutorial) dan sesiapa sahaja anda , terima kasih tidak terhingga kepada anda semua kerana sudi membaca , menjenguk , mengkomen dan apa sahaja tujuan anda berada di blog ini , terima kasih ku ucapkan ..

selama hampir 4 tahun aku berblog dengan AJTR blog ni , mungkin , ada tulisan jari jemari ku yang buat korang touching x puas hati , atau tulisan tuh ada sikit terpesong ato apa sahaja yang berkaitan ak dengan hati terbuka mohon maaf , ok ? harap kosong'kosong la kita ar .. sebab , aku juga manusia biasa macam kamu , tidak sempurna dan sedang mencari kesempurnaan di sebalik kisah silam ..

apa pun , penutupan AJTR ini bukan lah atas desakan mana'mana pihak .. tetapi atas sebab peribadi aku sendiri .. perjalanan ini amat sunyi lenteran kesulitan yang melanda diri , maafkan aku , kerana aku bukan manusia sempurna dan aku pun , sedang mencuba untuk bt dri ini smpurna .. dngn itu , ak akhiri dngan , wassalam .. ^^

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.