I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

HARI LAHIR KU



I have been really quiet latley . Possibly because its been really peacefull for me . Its been busy , for sure , but peacefull .. Hahax .. by the way , thnx god's , finish already my midterm test , wait for final exam jak lagi , i swear do da best form my self , insyallah ..

Coretan ni , sepatutnya kelmarin lagi aku post , tapi memandangkan hari ini aku ada exam lage , so selepas paper exam , aku pun totally free a while , a while jak pun , hehe , nante before raya akan ada lage final exam huh .. student life ..



25 Julai ku mLihat dunia,
keindahan maya menyilaukan mata,
hitam putih hidupku dic0rakkan warna,
merangkak berjaLan kumenutur kata,
dan LihatLah kini ku teLah dewasa,
:.:.
keLak es0k bakaL menjeLma,
usia beranjak mengikut peredaran masa,
sesungguhnya itu fitrah kehidupan manusia,
kujaLani nikmat yang dikurnia,
apa yang tiba kurempuh jua,
:.
moga hidupku bahagia dan sejahtera,
sentiasa dalam d0a kaLian semua,
dirahmati oleh Tuhan yang Esa,
umur dipanjangkan dan seLaLu gembira..



Alhamdulillah, 23 Tahun sudah anak mak ni kelmarin (since 25/07/1987) .. cepat betul masa berlalu kan ? dari zaman kanak-kanak sekarang aku sudah dewasa yang sepatutnya aku tidak perlu lage berdiri di kaki FAMA ..

"Tuhan … 23 tahun aku telah mengharungi hidup didunia-Mu sebagai hamba-Mu yang serba kekurangan .. banyak macam ragam dugaan yang Kau lontarkan pada ku , namun tidak sekali pun aku merasa gentar , kerana aku yakin apa yang berlaku ini , adalah atas dasar apa yang pernah aku buat selama hayatku , aku pasrah dengan ketentuan-Mu ya Tuhan kerana Engkau Maha Kuasa"

Untuk mama ku yang TERcinta , Mak , Malu rasanya, hingga umur 23 Tahun ini, belum ada yang bisa kuberikan padamu walaupun segulung kejayaan di tangan untuk membuat mu tersenyum lebar , tapi percayalah di penghujung tiap keluhan rasa ku ada sebuah do’a untukmu , untuk arwah bapak , untuk kawan2 dan untuk keluarga tercinta yang selalu menyedarkan aku tika aku tertidur ..

Untuk kawan-kawan TERsayang , adik-adik angkat yang selalu di ingati , tiada kata lain yang mampu abang berikan untuk kamu semua , melainkan kasih sayang yang tidak ada tolak bandinganya sebagai seorang abang ..

Untuk twin bro yang TERsayang , always miss u my bro .. tahun ke 6 kita together .. walaupun kita tidak SEclose dulu , apa yang penting kita always keep contact ..

Untuk insan yang MEnyayangi dan mencintaiku ku , terima kasih atas kasih sayang itu , itu lah hadiah yang paling bernilai bagi aku .. dan kerana hadiah itu lah aku masih di sini bersama hadiahmu ..

Untuk insan yang ku cintai , I Will Always Love You .. Untill I Die .. Eventhough BERmacam-macam dugaan yang kita tempuhi , kerana kesabaran itu adalah ubat yang paling BERkesan dan ketabahan itu ialah usaha yang paling indah , dan Terima kasih kerana mengajar ku erti hidup ..

By The Way , Terima Kasih Untuk Ucapan SELAMAT HARI LAHIR Dari anda semua .. 23 Tahun bukan masa untuk pikir what fun is ? 23 tahun adalah masa yang sesuai untuk memikirkan , siapa aku di Bumi Tuhan Ini ..

Sekian .. Azmil Bin Ahud ; AJTR ®

12 comments:

jovic ferera said...

bha klu dh 23 ngan lgi mnja2 k...
berbakti lar pd kelurga abg k....
take care k... :)

Azmil Ahud ® said...

hahax , ni anak mama , wajib manja duhhh :P

jiwa coklat said...

huhu... dah dua puluh tiga tahun dah.. nway, selamat hari jadi bro.. semoga sukses slalu..

Azmil Ahud ® said...

hahax , tua sua kan ? thnx :)

Anonymous said...

solful izan : hahah.... erm.. terharunya baca nie taw.. hehehehhe

Azmil Ahud ® said...

hahax , npa plak ? :P

jovic ferera said...

bha ank mnja.... bgus lar 2.... :p

Azmil Ahud ® said...

mmg bagus pun ni , WAJIB ! :p

Anonymous said...

hahax.. sepalah orang yang istimwa dan brtuah tue jd kekasih kaw tue? hahax, cinta sejati nampak..

Azmil Ahud ® said...

orang yang bernama kekasih :)

Anonymous said...

happy belated burfday :)

Azmil Ahud ® said...

hehe , thnx yarh :)

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.