I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

APA LELAKI MAHU DARIPADA WANITA?



Tidak selamanya wanita yang cantik rupawan menjadi dambaan dan buruan para lelaki. Tidak dinafikan, ramai wanita menganggap tubuh badan yang seksi menjadi daya tarikan untuk memikat lelaki.

Pun begitu, sebenarnya ada 4 sifat wanita yang pada pandangan kaum Adam ini mampu membuatkan mereka menoleh seterusnya berusaha mendekati wanita berkenaan. Mahu tahu? Bacalah info di bawah:

1. A Good Woman

Lelaki tahu bagaimana mengenali seorang wanita sama ada, dia seorang yang baik atau sebaliknya sewaktu pertama kali mereka bertemu. Wanita yang baik bagi lelaki adalah mereka yang tidak bebas bergaul, tidak terlalu suka berpesta dan tidak berdandan berlebihan. Di samping itu, wanita tersebut juga tahu menghargai lelaki serta mampu merubah mereka agar tampak lebih sempurna. Tidak cukup dengan itu, wanita yang baik itu juga boleh dipercayai, jujur dan boleh menjadi teman setia.

2. Tubuh Yang Cantik

Kebenaran fakta ini memang tidak dapat disangkal lagi kerana kebanyakan lelaki sememangnya mengakui penampilan dan susuk tubuh wanita sangat penting bagi mereka. Bagaimanapun, ini bukan bererti kaum wanita harus terlihat sempurna persis Angelina Jolie, untuk menambat hati lelaki. Sebenarnya cukup dengan hanya merawat tubuh dan berdandan sederhana. Selain itu, pastikan berat badan tetap seimbang agar penampilan anggun dan menawan. Sekiranya tidak gemar berolahraga masih banyak cara lain yang boleh dilakukan untuk menjaga tubuh agar tetap cantik dan sihat seperti menari bersama teman-teman.

3. Pandai Membawa Diri Dan Berdikari

Lelaki sebenarnya tidak menyukai wanita yang mudah berputus asa, suka mengatur hidup mereka, cemburu, tidak pandai berdikari dan suka bergantung kepada orang lain. Sebaliknya mereka lebih menyukai wanita yang pandai membawa diri dan tahu berdikari. Bagi mereka, wanita sebegini mudah menyesuaikan diri dan bijak mengawal situasi walau di mana berada.

4. Menghargai Kesenangan Dalam Hidup

Mungkin ramai wanita di luar sana yang masih tidak mengetahui bahawa wanita yang bahagia, menikmati hidup dan menghargai pasangannya adalah wanita yang berpotensi disukai lelaki. Wanita seperti ini bagi lelaki adalah seorang yang sederhana tetapi punya ciri-ciri wanita sempurna.

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.