I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

AKU BINGUNG


Kenapa aku rindu dengan orang yang tak rindu aku ni??

kenapa aku perlu sayang dengan orang yang x sayang aku even for bestfriend??

kenapa rindu ini selalu muncul bila aku rasa lonely??

kenapa aku perlu rindu dia??

kenapa aku tak rindu orang yang sangat rindu aku?

kenapa aku x sayang orang yang sayang aku?

huh? aku pun x paham dengan perasaan ni, herm.. by the way, untuk mu kawan, rindu ini tetap akan hidup untuk mu, walaupun sekarang aku tengah berusaha untuk melupakan mu, sakit memang sakit hati, tapi ini jalan terbaik untuk aku dan dirimu, huh?

aku benci dengan pertemuan hari tu, pertemuan hari tu adalah yang pertama dan terkahir, kan?

apa pun, thnx 4 loving me as friend even for a while time, aku tau aku x mampu buat kau tersenyum lagi..

biarlah la aku berjalan sendiri dengan rindu, i miss u much !

2 comments:

iEn said...

alahai.. xpe.. pandang ke depan.. lupakan yg lain huhu :p

Azmil Ahud ® said...

I try my best :(

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.