I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

TUTORIAL



Bagi bloger-bloger yang baru sahaja mula berjinak-jinak dengan dunia blogawan macam aku ni, tentu sekali aku dan anda inginkan blog kita nampak cantik dan kemas seperti blog otai-otai blogger yang lain kan? jangan risau aku akan bantu korang, korang tak perlu googling untuk mencari blog-blog yang menyediakan tutorial blogspot kerana disini saya sudah senaraikan blog yang anda boleh ikuti untuk belajar mencantikan blog anda. anda cuma perlu klik nama-nama blogger yang tersenarai di bawah ni dan cari la apa yang anda inginkan.














By the way, dengan mereka-mereka ni la aku belajar blogging, mencantikan blog, pemilihan template and banyak lagi, thanx untuk anda semua :)

2 comments:

Anonymous said...

Thanks coz letak daus dlm top ten list........
Daus pon baru belajar juga...
sama gak cam zell...

Azmil Ahud ® said...

It's ok D@U$..

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.