I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

IBU OH IBUKU

Beberapa hari ni, ntah kenapa mood ku always nak tulis pasal my mem, hehehe... myB aku rindu sangat kat dia, hermm..


Kita selalu katakan wanita itu lemah dan tak berdaya,
tapi kita kena sedar bahawa wanita itu adalah ibu kita, dan kerana mereka ibu kita lah mereka itu kuat, kita kena terima hakikat bahawa insan bernama ibu itu adalah hebat & kuat, kerana di sebalik kelemahan itu, terselit kekuatan.. di sebalik kelemahan itu lah, Allah bagikan kekuatan untuk melahirkan anak (kita) di mana pada masa itu sakitnya tak terperi.. namun bila anak (kita) telah lahir, ibu yang bernama wanita lemah itu masih lagi mampu tersenyum gembira, kuatkan?

Disaat anak (kita) termenung ditimpa masalah, ibu jugalah yg Allah beri kekuatan mampu menghidu setiap masalah yang anaknya hadapi.. kuatkan?

Tapi kita sering lupa.. Apabila kita jatuh tersungkur mahupun berdiri megah di kayangan kita sudah tidak mampu mengingati apalagi menghayati pengorbanan yang pernah ibu kita lakukan untuk kita selama ini.. lemahkan kita??





Dan video ini sangat2 membuat aku terasa hati, dan sekarang pun aku sudah terasa sikit bahamnya, betapa aku lalai selama ni, time cuti semester pun aku tak balik kampung da, berbeza ngan yang dulu-dulu, seminggu sebelum cuti barang2 sudah habis packing, tapi sekarang... semuanya tidak lagi... aku semakin malas mau balik kampung, bukan aku bencik kat mak.. tapi.. aku pun tak tau apa jawapan sebenar, i'm so soory mak !! i lurve u mak, forever and ever !! Insyallah 1Hb ni aku balik jumpa mak k? i swear ! this is surprise for you, aku balik without satu orang family pun yang tahu, herm...

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.