I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

Do’a Seorang Kekasih

Do’a Seorang Kekasih

Than yang Maha Pemurah...
terima kasih Engkau telah menciptakan dia & mempertemukan aku dengannya.
terima kasih untuk saat-saat yang indah yang telah kami nikmati bersama.
terima kasih untuk setiap pertemuan yang telah kami lalui bersama,
terima kasih untuk saat-saat yang lalu.
aku datang kehadapan-Mu ya Tuhan
untuk mensucikan hati sehingga dapat melaksanakan kehendak dan rencana-Mu dalam hidup ku.

ya Tuhan..jika aku bukan pemilik tulang rusuknya
janganlah biarkan aku merindukan kehadirannya
janganlah biarkan aku melabuhkan hatiku di hatinya
kikislah pesonanya dihatiku dan usirlah dia dari hatiku
tapi jika Kau ciptakan dia untuk aku, tolong satukanlah hati kami
bantulah aku untuk mencintai, mengerti dan menerima dia seutuhnya
berikan aku kesabaran, ketekunan dan kesungguhan untuk memenangkan hatinya
agar dia juga mencintai, mengerti dan mau menerima aku dengan segala kelebihan dan kekurangan aku
yakinkanlah hatinya bahwa aku sungguh-sungguh mencintai dan rela membagi suka dan dukaku dengan dia.
ya Tuhan yang Maha Pengasih...
dengarkanlah do’aku ini, lepaskanlah aku dari keraguan ini
Tuhan yang Maha Kekal, aku tahu Engkau akan memberikan yang terbaik buat aku.
luka dan keraguan yang aku alami pasti ada hikmahnya
aku mohon padaMu ya Tuhan bimbinglah aku agar selalu dekat kepadamu dan untuk lebih peka dengan suara-Mu menuju terang-Mu.
tuntunlah aku untuk tetap setia dan sabar menanti tibanya waktu yang telah Kau tentukan.




'

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.