I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

MAKSUD NAMA

Maksud Nama Bagi Huruf Pertama Nama Anda

Nama Saya AZMIL ;)


Lets See:-

A

-Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas. Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.

-(Thnx to god, aku memang murah dengan senyuman, tpi kadang2 hot temper jugak)

Z

-Pandai berjenaka dan menyesuaikan diri dalam pergaulan. Suka disapa terlebih dulu dan gemar menonjolkan diri.

-(bjenaka? i dun think so.. show up? sometimes)


M

-Pandai dan kreatif, suka kelembutan dan jika dikongkong, mereka akan berontak. Senang dijadikan sahabat, kerana mereka tidak berkira. Kelemahannya, boros dan keras kepala.

-(pandai? kreatif? judge me ! yup, sukak kelembutan, tpi sya x lembut, i hate kongkongan, ya... agak keras kpalak sikit)


I

-Suka memendam perasaan dan permasalahan. Mereka juga mudah merasa curiga dan cemburu terhadap orang lain. Suka menangis.

-(ya, ni la kelemahan ku as ordinary guy)


L

-Ramah dan pandai bergaul dan mempunyai ramai kawan. Tidak suka bergosip dan mencampuri urusan orang lain. Amat berhati-hati bila berbelanja. Kelemahannya, tidak menepati masa.

-(ramai kawan, tats my dream, yup2.. i hate gosip, me just me ! hahaha, berhati2 semasa belanja? ah sifat ini ku warisi dri mama, tidak menepati masa? u judge me !)


Artikel Ini Saya Dapat Dari
  • SINI
  • 0 comments:

    Post a Comment

    KERATAN NOTIS

    1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

    2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

    SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.