I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

Aku Tak Tahu, Aku Bingung...

Saat ini, seolah-olah aku telah terjatuh ke sebuah lembah yang sepi, tiada siapa di kiri dan kanan hadir untuk menyelesaikan masalah ku... aku sedih, saat ini, aku terduduk dan terjatuh mengenang nasib diri, aku sedih, sedih yang tak terhingga..

Aku punya masalah, yang mana mungkin family ku dapat selesaikan, aku bukan dari orang yang berada, family ku tak mampu dan mereka tak kan faham, aku anak orang yang kais pagi makan pagi, hermm.. aku buntu ! aku terduduk di sini, terdiam membeku, airmata dibiarkan jatuh, jiwa ku kosong, aku tak tau mau buat apa sudah, aku buntu ! betul2 buntu, pikiran ku stuck, apa patut aku tamatkan pengajian ku sampai disini sahaja?

Banyak sudah aku susahkan family ku, sampai bila aku mahu terus macam ni? herm, mungkin masa untuk berkhidmat dan membalas budi mereka sudah tiba, aku tiada cara lain melainkan terpaksa resign dari
  • SINI
  • , maafkan saya.. AJTR saya
  • DI SINI
  • mungkin stuck cuma sampai saat ini, harap keputusan yang ku ambil adalah benar..

    Berat hati mahu tinggalkan KOLEJ NI Tapi apakan daya, saya tak mampu.. perjuangan saya mungkin hanya sampai disini ! sekali lagi maafkan saya ! :(

    0 comments:

    Post a Comment

    KERATAN NOTIS

    1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

    2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

    SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.