I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

TANGGAPAN PASAL CINTA

TANGGAPAN PASAL CINTA

Dalam cinta sesama manusia ni, kita selalu menghadapi kesukaran untuk menang. Akan tetapi ketika cinta itu tulus, meskipun kalah, kita tetap menang hanya kerana kita bahagia dapat mencintai seseorang lebih dari kita mencintai diri kita sendiri. Harus kita ingat 1 hari nanti akan tiba saatnya di mana kita harus berhenti mencintai seseorang bukan kerana orang itu berhenti mencintai kita,
tapi kerana kita menyedari bahawa orang itu akan lebih bahagia apabila kita melepaskannya pergi… Sebaliknya, apabila kita benar-benar mencintai seseorang, jangan lepaskan dia pergi, jangan percaya bahawa “melepaskan” selalu bererti kita benar-benar mencintai si dia. Berjuanglah demi cintamu, itulah cinta yang di namakan cinta sejati. Mungkin juga adalah lebih baik menanti orang yang benar-benar kita inginkan daripada berjalan bersama orang yang telah sedia ada di sisi kita. Dan kadangkala, orang yang kita cintai adalah orang yang paling menyakiti hati kita dan kadangkala teman yang sanggup menangis bersama kita adalah cinta yang tidak pernah kita sedari akan hadirnya..
SmileyCentral.com

2 comments:

Anonymous said...

yups..aku rasai nya sendiri..

Azmil Ahud ® said...

Hehehe... tiap manusia ada perasaan, no wonder !

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.