I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

SABAH FM

Hai semua, ni aku mahu kongsi sikit cerita ni, semalam aku duduk saturang kat dapur, dengar SABAH FM, salah sebuah radio RTM Yang terdapat di bandaraya Kota Kinbalau ni, herm... semalam, dalam around jam 1:15Am gitu la, tengah-tengah mencoret mencarik idea, aku layan la radio tempatan ni, eh ni cerita bukan pasal radio sebenarnya, tapi apa yang ku mau ceritakan ialah, semalam 2 orang DJ SABAH FM bawak topik,
yang mana dorang bagi topik and than mintak pendengar-pendengar bagi respon, yang mana topiknya ialah sekiranya terjadi sesuatu yang kita tidak sangka dan dalam kejadian tu cuma ada, anda, kekasih anda dan ibubapa anda, dalam situasi itu peluang hidup adalah amat sangat tipis, than tiba2 ada penyelamat datang, untuk menyelamatkan anda, akan tetapi ruang yang ada amat sangat terhad kerana hanya ada ruang untuk 2 orang sahaja lagi, di masa ini kita kena buat keputusan yang muktamad, tidak ada masa mau undur balik, jadi siapakah yang akan anda selamatkan? kenapa?

Jawapanku: Kalau aku, secara jujur la kan, aku akan selamatkan ibu bapa ku dahulu, Kenapa? sebab di masa aku kecik2 dulu, puas sudah ibubapa ku menyelamatkan aku dalam banyak macam situasi, pahit and getir dan inilah masanya untuk aku buktikan yang aku sangat dan amat sangat dan amat sangan menghargai jasa mereka yang tidak mungkin akan terbayar tu, bagaimana pula dengan kekasih? bah, kekasih ku adalah sejati, kami sudah berjanji sehidup semati, so kami akan berpegang tangan menuju ke syurga cinta kami di alam lain...

Haha.. ni actually soalan psykologi bah ni kan? how great !

2 comments:

Anonymous said...

yuhu..how great kunuk..padahal...memuji diri sendiri great nie...bha ya la..sda nama nya mr. zell the great kn..huhuhu jgn marah..

Azmil Ahud ® said...

mmg aku great ! hakhak :d

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.