I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

SEKIAN LAMA TAK BERBLOG



Wah , it's been long time aku ndak update blog kann ? busy ? is'nt great reason , hahaha , surely banyak cerita yang aku mo kongsi bersama here .. erm .. lets check it out ..

lamaa betul aku bercuti kann ? cuti'cuti malaysia la katakan , till final exam pun aku x amik , haha .. dak lucu pun tuh .. almost 3 bulan ouh aku bercuti ..

by the way , aku ingat aku di final semester sudah taw'taw aku maseh lage ada 1 semester ni bah , thats mean aku abis study on okt'11 .. OMG lamanya lage bah sigh ! sampai tua laa aku ni beperang d Kolej PTPL adeyh .. hanya kerana KAU yang bernama useless hidup aku worst , sigh !

aha , aku benci koe , dan kau adalah my haters , dasar loser berani buat ndak plak brani tanggung , boi , bukan sifat seorang lelaki sejati yang apabila insan lain berkongsi suka dan duka dalam cerita hidup nya dengan kita , kita ceritakan pulak dengan orang lain atas nama apa sekalipun , coomond laa , b manly , plz watch ur mouth , cukup koe jaga hidup koe , ok sudah tuh , dun judge me by ur voice , ok .. sudah buat salah , dak lage taw mau ask sorry .. ko kalah sudah tu , plz laa .. we're muslim boi .. respect ur agama ..

aku bukan artis pun , tapi ntah la wey , macam'macam cerita hot tentang aku yang aku dengar , hahax .. lucu'lucu , whatever laa , fitnah ni cara loser , cara da winner is b patient , insyallah , god always b there wif me .. yeaah , no one can trusted now , so b carefull .. i watch my step carefully , what will be , i let it be , bcoz i trust only ALLAH as my god and i'll find da way .. ok'ok stop it !

adeyh , semester neyh aku amik 1 subjek jax , subjek yg sangat'sangat penting bagi aku .. aku dak da subjek da ni actually , wait for graduation time jak lage .. tapi atas sebab yang betul'betul tidak dapat di elakkan aku TERpaksa amik balik subjek semester lalu , sedih haku ! kawan seperjuangan sudah grad's , aku masih ag terpinga'pinga depan lecturer dengan subjek yang sama .. sobss .. sobsss ..

by the way , apa yang terjadi pada 31 okt 2010 jam 5.15 pm tuh , memang really hard to say , aku pun dak mau ingat lae , make me sad syak tuh , benda tuh terjadi depan mataa ku sendiri , dugaan ?? mungkin jugak , dude , never ask me what happen , coz the reason is Allah is our god ; lage aku sad bila terang'terang orang perlukan pertolongan tat time , tapi teda saturang pun yang menghulurkan pertolongan tuh even tat time ramai orang kat tempat tuh , it's ok , budaya masyarakat sekarang kot , lagi suka jadi penonton daripada jadi rela , i hate pilak !! really hate !! dasar !! T-T ..

raya'raya rayaaa , selamat hari rayaa , hehehe , raya tahun ni , x berapa meriah , tapi ok laa .. anyway , semester baru sudah pun bermula 2 minggu yang lalu , cepat betul masa berlalu , next week ujian 1 daa .. hehe .. macam aku belum sedia ni bah .. adeyh .. skang memang minggu BERexam kot .. ahax , kalik bah .. aha , aku pun baru jax 100% sembuh dari demam ni , ntah laa demam apa tuh , campak ka apa , let it to b da pass ..

BFF ?? aku rindu kenangan kita semua bersama , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 & 8 .. 1 sedang merindui kalian semua .. ntah bila ag kita semua dapat bergelak ketawa , macam dulu'dulu kann , mungkin dak da masa lagi kot , ntah laa , suma nya udha hancur hanya kerana kata fitnah c number * it's ok , sabar jak .. skang , tinggal aku dengan milah , milah la jugak harapan , hahaha , yang lain udha abis study & ada yang bz keja , yang satu tu , jan tanyak laa , sab he not my friend anymore , out of list !! loser , haha .. whatever ..

number 6 & 8 tiada dalam gambar atas sebab tertentu ..


cinta , hidup ku x sempurna tanpa mu , tapi kerana kata fitnah yang hadir , hati ku luluh untuk itu , cinta .. aku jujur untuk mu , tapi andai ini suratan takdir , plz , buka hati mu untuk menerima ketentuan ini sayang , jangan pernah menyesali sebuah pertemuan itu , kerana di mana da pertemuan , di situ adanya perpisahan ..

late ni sudah nii .. sampai sini jak karangan ku ar ..

1 comments:

::FAIZ:: said...

i like the picture... nice

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.