I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

SELAMAT TINGGAL FACEBOOK SMS




Fisrt of all, biarlah aku terangkan serba ringkas apa itu facebook atau dalam versi kami orang sabah, kami sebut sebagai PISBUK.. Walaupun FACEBOOK sudah lama bertapak di arena internet namun aku belum lagi arif tentang FACEBOOK ni. Bukan aku tidak ambil tahu tapi terlepas pandang kot. Itulah dunia komputer dan internet, yang mana saban hari ada sahaja ilmu dan teknologi baru yang diperkenalkan sehingga kita sendiri tidak mampu untuk menerokainya. Apa pun hari ini aku berpeluang untuk bercerita sedikit sebanyak mengenai FACEBOOK.

Apa itu FACEBOOK? Alaaa FACEBOOK boleh dikatakan seperti Twitter. FACEBOOK merupakan salah satu website sosial secara online melalui internet yang mana kita dapat membentuk komuniti dan mengundang kawan-kawan untuk menyertainya. Dengan komuniti yang kita bentuk, kita dapat mengikuti perkembangan semasa kawan-kawan melalui status mereka, berkongsi gambar, video dan sebagainya.

Dalam kemodenan rangakaian sosial FACEBOOK ini, banyak kelebihan yang FACEBOOK berikan untuk penggunanya, seperti FACEBOOK SMS bagi pengguna prabayar got x got all. yang mana hanya RM 1/Minggu di kenakan..

Tapi, memandangkan syarikat telekomunikasi prabayar bersamamu ini pula telah memperkenalkan sistem FACEBOOK ONLINE yang lagi mantap dan free gitu lo, ak pun bebesar hati untuk mengucap selamat tinggal kepada FACEBOOK SMS dari rangkaian got x got all. hehe .. Semoga Maju Jaya .. :)


BERSAMAMU


2 comments:

jovic ferera said...

hahhaa... cayalar zaman moden mcm2 teknologi bru kn...huhuhuu

Azmil Ahud ® said...

ya bah .. :P

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.