I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

ADAKAH AKU SEORANG BLOGGER?




Alhamdulillah .. Masuk tahun ni sudah hampir 3 tahun (Dalam kiraan aku la) ak berkecimpung di dalam dunia blogger ni, dan hingga kini ak masih lagi suka berkongsi cerita dan derita ku sebagai manusia yang tidak sempurna disini walaupun kekadang hidup ku busy over the gate. Disamping berkongsi tips, tutorial, cerita, suara hati, motivasi, cerpen, puisi, info semasa dan banyak lagi..


Kenapa aku ada blog?

Bah, jawapanya simple, hanya kerana aku suka berkongsi.. sharing is caring bilang mat salleh. Ilmu yang berguna, tak baik kalau tidak dikongsi.. berkongsilah untuk masa depan, hehe.. email forward dan apa sahaja yang pernah aku baca dan aku rasa artikel tu bernilai untuk aku dan masyarakat, insyallah akan aku coret di sini selagi aku bisa.


Adakah aku seorang blogger?

Jawapannya aku sendiri tidak pasti, siapa blogger yang sebenarnya, adakah pencoret cerita, adakah pencoret tips, motivasi, tutorial blogspot dan sebagainya? itu bukan persoalanya, yang penting sharing is caring..


Diharapkan, apa yang aku kongsikan di dalam blog ini memberi manfaat kepada aku dan masyarakat..


P.s: Ada komen? Tinggalkan komen anda dibawah.

2 comments:

jovic ferera said...

wahh lama dh upya ada blogger......
hope blogger nie trus ada smpi bila2...
hahahz

Azmil Ahud ® said...

haha , insyallah :)

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.