I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

AKU MINTA MAAF



Salam guys .. macam beberapa hari sudah aku tidak berkongsi artikel dengan korang kan ? bukan kerana aku emo tu cerita lama .. so leave the past .. let past be the past kataku ® hahaha .. dan sebenarnya aku busy kebelakangan ini .. busy dengan study dan kegiatan kokum di kolej .. sebab sekarang ni aku bergiat aktif dalam Kelab Senirentakami PTPL Sabah disamping menjadi ahli dalam Kelab Fasilitator PTPL Sabah .. Aku juga turut busy dengan assigment yang makin hari makin belambak .. di tambah lagi sekarang ini aku juga kena manage blog Seni Reantakami membuat catatan tentang perjalanan Kelab Senirentakami didalam blog Seni Reantakami Oh god ! Many thing to do .. plus , 2 minggu lagi midterm .. huh ? Tabahkan hati .. hehe .. by the way , harap korang faham kenapa blog ini semakin jarang aku update .. sekian .. AJTR Admin ®




ADD MY FACEBOOK

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.