I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

PENULIS BLOG (AJTR) PART 2




WANNA KNOW ME BETTER… Just read my bubling.. In malay language lol…

Aku seorang yang agak simple, pendiam, kadang banyak cakap, caring, loving, understanding, kadang suka memberontak, baik, jahat, jahil, jajal, bijak, manja, serius, happy go lucky dan perkara yang paling mempengaruhi sikap aku adalah KAMU… kalau kamu sporting everything will gonna be 'OK BAH KALAU KAU'…
Aku low profile… so looking for da people who low profile oso la,
Aku suka freedom yang tidak berbatas… so looking for da very understanding person,
Aku memang suka bertolak ansur ni… so aku mau people yang sama macam aku la,
Aku cepat mempercayai seseorang… so aku mau people yang jujur
Aku sangat sporting… so aku mau people yang cool
Aku jenis yang bermasalah… so aku mau people yang bijak dan matang,
Aku manusia yang hidup dalam ketidaksempurnaan… so aku nak kawan dengan manusia yang dapat terima aku seadanya
Aku mahu KAMU… so aku harap kamu okey-okey saja tuk jadi kawan aku… hehehe…

Hubungan bercouple tidak mudah bagi aku kecuali aku memang ter..amat minat sama kamu… kalau rasanya aku sekadar suka2… susah la kalau bercouple… memang aku agak cerewet… kadang tak cerewet just asal ada couple yang baik… tapi kalau baik tak cukup bagus juga sebab semua orang boleh jadi baik kan…? baik yang bersebab… tapi susah juga kalau terlalu memilih kan… siapalah kita nie untuk memilih-milih tanpa mereka yang menemani di sisi… macam tak bernilai… so hargai diri sendir lah…

Aku kata… kita menerima seseorang itu sebagai couple sebab kita sangat menyukainya dan mampu menerima segala kelebihan dan kekurangan yang datang dari diri nya… hidup bercouple diumpamakan sebagai hidup sebagai pasangan suami dan isteri juga kan kan kan…

Aku kata tunjukkan sikap sebenar sebelum nak declare relationship… tidak la sangat-sangat elok menjalinkan hubungan yang dimulakan dengan satu penipuan…

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.