I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

AKU MENANGIS KERANA DIA


Aku menangis kerana dia, walaupun dia bukan segalanya, tpi dia part of my life, time aku jatuh, dia hulurkan tangan untuk bangunkan aku, time aku menangis dia hulurkan bahu untuk menadah airmata ini dari terus mengalir sepi ke bumi.. takdir yang menentukan pertemuan yang di sangka, takdir jua yang menentukan segalanya..

Kenapa aku perlu menangis atas perubahan sifatnya yang mendadak??

Herm, ntah la.. susah mau di ungkap dengan kata-kata tentang perasaan ni, aku sayang dia macam aku sayang diri aku sendiri, jauh sekali sayang macam my lover, dia sendiri yang declare kami adalah sahabat, tapi ntah la..

Skarang, aku kena terima kenyataan yang kami tak boleh jadi bestfriend, mungkin atas sebab-sebab tertentu yang masih samar bagi aku, tapi tak pa, aku bisa learn from mistake..

Kawan pun kawan la, aku ok jak.. apa pun, aku bahagia kenal kat kau, tapi aku sakit hati sebab aku susah mau lupa kau, sejak aku kenal kau, dunia ku penuh warna-warni, seolah-olah aku sudah jumpa kehidupan ku, tapi bila mintak untuk undur diri, aku hantuk kepala pun, ingatan ku masih kuat untuk mu, mungkin kerana aku begitu ikhlas untuk jadi sahabatmu...

Huh? ok la.. malas mau cerita..

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.