I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

JIWANGNYA !





Ni ada "seseorang" bagi aku time ym ngan dia, terharu jugak la baca :d tpi apa boleh buat... for me, past is past, never turning back, zaman dan masa pun terlalu cepat berubah, aku kini hak milik orang lain sudah, so wat can i do? just nothing, n u better find other guys la, k? nevermind, i'm sorry..

ko btul2 tiada feeling ngan sya sudah kah ?

tidak sangka satu dua tahun berlalu perangai ko cepat betul berubah

tiada sudah berperasaan

apa sudah dosa saya atau kesalahan saya ....sampai saya sekarang saya pun tidak tahu bagaimana nak pahami

setiap kali saya mau cari ko ....tapi saya takut ko mengelakkan saya

adakah kesilapan saya yang lalu ko langsung tidak dapat maafkan ?

akar benih yang layu dan kering kini berseri kembali

ini semua kerana kenangan lalu yang manis menghidupkannya dahulu

azmil seorang yang berperasaan, azmil seorang yang senang memahami

tapi kini azmil itu bagaikan dah meninggal, azmil yang dulu dah meninggal

azmil sudah jadi milik orang lain , siapa orang tu, saya tidak tahu, azmil sendiri yang tahu

kita hanya mendengar dan di beritahu

biarlah bunga yang baru balik pulih ini bersendirian dan keseorangan

dan bunga itu melihat teman nya menjadi milik orang lain

tapi bagaimana pun matahari akan menyinari tiap2 hari, hujan dan embun akan terus menyuburkan bunga itu

semua kenangan hanya akan dipapar setiap hari di fikiran si bunga yang hanya akan merasakan kehilangan teman nya

jeritan yang tidak terhingga , tak terbatas, engkau tidak akan mempedulikannya lagi

biar mati 1 kali @ 1000 kali

lagu matahari itu hanya untuk mu

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.