I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

Doa Buat Kekasih

Doa Buat Kekasih

Apa yang aku rasakan saat ini, benar-benar membuatku seperti orang yang kehilangan arah, aku tak lagi mengenal diriku sendiri. Perasaan yang begitu mendalam terhadapnya tak mampu aku bendung.

I never hoped that I will love J*** like this way. But I never regret if I should Love J*** this way. I want to place J*** in the right of indeep of my heart. Cuz I believe God wants it that way.

Tuhan.. Jangan pernah membenciku kerana aku mencintai dan menyayanginya, kerana ku yakin ini adalah rasa yang Kau titipkan padaku untuknya. Maafkan aku jika pikiran ku dikabuti bayang-bayangnya dan diselimuti rasa yang besar terhadapnya.

Forgive me if I call nnamanya many times, and forgive me if his face covered all my sight in every single day.

Apapun mungkin nanti yang terjadi, aku tak ingin Tuhan mengubah rasa sayangku menjadi benci kepadanya. Aku ingin cinta itu terus ada walaupun pada akhirnya dia tak akan mampu menerima cinta itu.

Tuhan.. Jika Kau kehendaki dia untukku, maka izinkan aku untuk menjaga cintaku agar tetap hidup dalam hatiku. Jika pada akhirnya dia bukan untukku, berikanlah aku kekuatan untuk melepaskannya dari dalam hidupku tanpa membunuh cinta dan sayangku.




'

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.