I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

TAKDIR KU

Episode Cerita Yang Bermula Di Awal Waktu, Bukan Diri Kaku Membuka Bicara Menghurai Derita, Walau Bibir Petah Berbicara Megatur Ayat Skalipun Tak Kan Ada Sesiapa Yang Akan Memahami Derita Hati Yang Ku Tanggung Sendiri..... Senyum Di Balik Derita Yang Tiada Makna Sebenarnya Terselit Sebuah Kisah Hidup Yang Amat Mengerikan, Kadang Aku Tersenyum, Namun Tiada Siapa Yang Faham Apa Makna Di Sebalik Senyuman Yang Cuma Terukir Indah Di Wajah Ini......
Biar Pun Bibir Selalu Mengukir Senyuman Tetapi Hatiku Tawar.... Kenapa Aku Tidak Sebahagia Dulu?? Kenapa Aku Sudah Tidak Seceria Dulu?? Aku Keliru, Andainya Mereka Faham Derita Yang Tersirat Di Hati.... Masa Sentiasa Beredar Dan Tidak Pernah Kembali, Apa Yang Telah Terjadi Tidak Mungkin Dapat Di Gapai Kembali, Kehidupan Ini Umpama Roda Kadang Aku Di Bawah Kadang Aku Di Atas, Kalaulah Aku Bisa Merubah Masa, Aku Mahu Kembali Ke Masa2 Yang Membahagiakan... Kenapa Hatiku Sekarang Tidak Setenang Dulu, Kenapa Diriku Sekarang Tidak Seceria & Tidak Sebahagia Dulu, Seolah2 Hidup Ku Kosong Kini, Ingin Rasanya Aku Membawa Diri, Tapi Kemana?? Amat Payah Untuk Ku Melangkah Pergi...

2 comments:

Seuntai Bicara said...

Zell janganlah menyesali takdir yang menimpa.
Anggaplah ini sebagai cubaan.. Setiap cubaan itu pasti akan memcipta satu kekuatan dalam diri kita.Semakin byk ujian yang menimpa semakin byk pengalman yg tercipta.
tabahkan hatimu
Sekalipun tak pernah terduga
Halangan yang melanda
Melenyapkan
Impian bersama
Jangan dikesali
Atas apa yang terjadi
Mungkin rahmat sebaliknya
Membuahkan bahagia

Azmil Ahud ® said...

Hermmm.... thnx bro, always bagi support kat saya, sya hargai sgt2..

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.