I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

BAGAIMANA MERASA KEBAHAGIAAN CINTA

Cinta menjadi bahagia bila Anda sedang merindu orang yang dicinta. Rindu, perasaan itu membuat fikiran kita melayang jauh.

Rindu juga yang membuat kita bekerja bersungguh-sungguh, berusaha bersungguh-sungguh melaksanakan apa yang kita kerjakan. Melayan rindu membuat kita tak sedar masa yang pantas berlalu.

Anda akan merasa kebahagiaan cinta bila Anda dekat dengan orang yang Anda cinta. Ingatlah saat-saat bila Anda bersama-sama dengannya, atau ketika pernah menyertai sesuatu aktiviti bersama-sama dengan dia. Walaupun Anda sedang jauh, rasakan seolah-olah dia berada dekat dengan Anda, memerhati perilaku Anda. Bayangkan selalu.

Untuk nak merasa kebahagiaan cinta, fokuslah pada perasaan saling membahagiakan antara satu sama lain. Lupakan persengketaan, lupakan ketidakpuashatian, tumpukan perhatian pada keinginan merasai kebahagiaan bercinta.

Bila Anda mendesak diri sendiri untuk memberi yang terbaik buat kekasih Anda, disitulah Anda akan merasa puas, kerana dia juga memberi yang terbaik dari dirinya khas untuk Anda. Kita bercinta, kerana kita nak bahagia, nak gembira.

Kesannya, Anda akan rasa makin disayangi. Selalulah bersyukur pada Yang Maha Esa kerana dia menjadi milik Anda dan bakal menjadi pasangan hidup Anda yang sah.

Bersyukurlah kerana dia menyayangi Anda dengan mengambil berat tentang diri Anda. Rasakan kesyukurkan itu sedalam-dalamnya, meresap jauh ke dalam jiwa, jauh sejauh-jauhnya. Cinta akan jadi bertambah-tambah lagi mekarnya di hati Anda.SmileyCentral.com

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.