I've NEVER led a PERFECT life . There have been UPS and DOWNS , and there were times when SUPERFICIAL people tried to BREAK me .. Blog ini bersifat Universal .. If anyone we're offended by my words , a thousand apologize .. But again.Its my blog and my right to say anything .. A THOUSAND THANK YOU FOR THOSE WHO ARE VISITING MY BLOG ..

MAAF , KERANA BLOG INI MENGGUNAKAN LOGHAT SABAH ..

AKU DAN HIDUPKU..

Aku hidup dalam dunia ku sendiri yang penuh khayalan, mimpi dan angan-angan, kerana aku ingin bebas dari segala-galanya, bagi aku biarlah hanya aku yang tahu, biarlah segala cerita ku coretkan disini untuk tatapan dan bacaan mereka yang sudi dan ingin memahami dan mengenai aku di sebalik sutera maya ini, kerana keikhlasan ku sering menjadi cerita, hinaan dan bahan ketawa orang lain, aku tak peduli apa tanggapan orang terhadap diriku, kerana bagiku menjadi diri endiri adalah lebih mulia daripada bertopeng, sebulat anak mata menceritakan kekurangan dan kelemahan hidup... walaupun sebenarnya kebahagiaan itu lahir dari senyuman, namaun dalam hati siapa yang tahu... kenapa dari dulu tak pernah ku cuba melepas semua beban ini? kenapa di saat ini perasaan itu muncul menodai usia remaja ku... ku tahu tak perlu la ku mencoret kan cerita ku disini, biarlah smua ni menjdai sekadar cerita hidu yang tiada kesudahan dan di mana kesudahannya birlah hanya aku tahu, mungkin setelah aku temui seorang Kekasih Tuhan" Mungkin juga aku akan terus mereka cerita dan derita kehidupan ku disini atau shingga ego ku di cabar dan bila tiba saatnya nanti...

0 comments:

Post a Comment

KERATAN NOTIS

1. Sila Komen Dalam Bahasa Melayu / Ingelish Yang Mudah Difahami

2. Tinggalkan Alamat Blog / Email Jika Perlu

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI. PEMILIK AJTR TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA DI AJTR INI.